drucik prowadzi tutaj blog rowerowy

drucik

Po płaskim

d a n e w y j a z d u 35.69 km 6.00 km teren 02:10 h Pr.śr.:16.47 km/h Pr.max:50.00 km/h Temperatura: HR max:150 ( 80%) HR avg:125 ( 67%) Podjazdy: 90 m Kalorie: 1000 kcal Rower:Salamander
Niedziela, 24 listopada 2013 | dodano: 24.11.2013

Ta wycieczka miała prosty cel, pojeździć sobie po płaskich utwardzonych drogach.
Wiadomo, że płaskość występuje na Żuławach i w tamtym kierunku zamierzałem się udać.
Z domu ruszyłem w stronę ulicy Kampinowskiej. Zaliczyłem przy tym po raz drugi serpentynki na drodze rowerowej (to zawijaski widoczne na śladzie po 2km). Potem ekspresowy zjazd w stronę Traktu Św. Wojciecha. Przy kanale Raduni do granicy Gdańska jest zrobiona przyzwoita nawierzchnia, potem stały jakieś maszyny w błocie. Być może ten kawałek też będzie miał potem dobrą nawierzchnię. Niestety nawet jak zostanie uzupełniony brak to na drogę rowerową w Pruszczu trzeba będzie skakać przez kanał albo tak jak ja dzisiaj przełazić przez jakiś ciek, który wpływa do kanału. Po dojechaniu do centrum Pruszcza znalazłem 50 metrów ścieżki. Niestety potem skończyła nie tylko ścieżka ale też chodnik. Przyznam się, że się nie spodziewałem odcinka offroadowego w centrum ;)
Następnie skręciłem na wschód. Najpierw skończył się asfalt wyparty przez tryblinkę. Potem tryblinka ustąpiła miejsca ubitej drodze. Ubita droga też zniknęła i okazało się, że błota będzie pod dostatkiem :) Od 16km nawierzchnia była albo trawiasta albo błotnista albo mocno nawieziona :> Potem standardowo jak to przy kanałach wróciła pod koła tryblinka. Jeszcze jedno zaskoczenie mnie czekało na ulicy Sandomierskiej. A właściwie na tym co po niej zostało ;) Część składała się z głębokich wykopów, część z błota a ostatnia z luźno ułożonej kostki brukowej. Dalsza trasa już nie miała niespodzianek i po 35km zameldowałem się w domu.