drucik prowadzi tutaj blog rowerowy

drucik

Grudzień, 2015

Kaszubska pętelka

d a n e w y j a z d u 68.50 km 20.00 km teren 04:27 h Pr.śr.:15.39 km/h Pr.max:49.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:550 m Kalorie: 2500 kcal Rower:Accent CX One 2015
Niedziela, 27 grudnia 2015 | dodano: 30.12.2015

Moje wyczyny z poprzedniej niedzieli zostały zauważone i dostałem propozycję dołączenia do wyprawy "Spalanie po Świętach".
Start z Dzierżążna, pętla około 60-70km miała mieć.
Na miejsce zbiorki docieramy samochodem. Wszyscy oprócz mnie oczywiście na MTB. Herbatki, skuwanie łańcucha, smarowanko i w końcu ruszamy. Przewodnik od początku depcze jak wściekły i grupa się rozrywa. Po zjeździe z głównej drogi nieco zwalnia i jedziemy już razem. Zaczyna mówić o jakiś górskich premiach i Wierzycach na które mamy wjeżdżać. Akurat coś na moją kondycję i na rower bez młynka. Asfaltową część podjeżdżam, na liściach się ślizgam, braknie mi przełożeń i na szczyt docieram z rowerem na ramieniu.
Zjazd ekspresowy w zimnej i ciemnej mgle. Jak już zjechaliśmy i zebraliśmy się do kupy to w Stężycy zwiedzamy drewniany pomost.
Dalej jedziemy wzdłuż jezior. Na dojeździe do Chmielna nawierzchnia tryblinkowa, mocno zniszczona. Wytrzęsło mnie tak, ze zaczął mnie skurcz łapać w prawym udzie. Za Chmielnem drapiemy się do zamku w Łapalicach, tym razem końcówkę podjazdu idziemy wszyscy. Zjeżdżamy spod zamku do Kartuz i stamtąd drogą 211 wracamy do punktu startu.
Wycieczka sympatyczna, najgorsza była ta tryblinka. No i to, że musiałem na podjazdach wyprzedzać bo kończyły się przełożenia. Generalnie to MTB na tej trasie było mocno nadmiarowe, jak ktoś ma mocne nogi to dałby radę podjechać wszystko na przełaju.

Test PKM

d a n e w y j a z d u 48.84 km 10.00 km teren 02:38 h Pr.śr.:18.55 km/h Pr.max:42.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:200 m Kalorie: 1800 kcal Rower:Accent CX One 2015
Niedziela, 20 grudnia 2015 | dodano: 30.12.2015

Zainspirowany wyprawą po rybę zdecydowałem się w końcu na test PKMki uruchomionej we wrześniu tego roku.
Od października zaczęła docierać do Kartuz, które są dobrym miejscem do rozpoczynania wycieczek rowerowych.
Budzik nastawiony na 4:50 wyrwał mnie z łóżka. W łazience stwierdziłem, że jestem nienormalny i idę z powrotem do łóżka.
Druga myśl była taka, że w sumie to jestem wyspany i jak już wstałem to warto jednak się wybrać w świat.
Ogarnąłem się szybko i wyszedłem z domu. Trafiłem na zamkniętą bramę i śpiącą ochronę. Czas na dotarcie do Gdańska się mocno skrócił i zastanawiałem się czy na pewno zdążę na pociąg. Okazało się, że jestem w stanie dojechać do dworca w 18 minut nawet popełniając drobne błędy nawigacyjne.
Pociąg ciepły, czysty, miejsce na rower jest. Trasa jest na pewno malownicza ale o 6 rano mogłem się tego tylko domyślać :)
Godzinę zajęło dotarcie do Kartuz. Wysiadłem, a tam ciemno, mży i zawiewa. Ruszyłem bez przekonania w kierunku lasu przekonany o swojej niepoczytalności. Początkowo w lesie była jeszcze nawierzchnia, potem trafiłem na ślady wesołych drwali i błoto po osie. To na pewno był najgorszy moment wycieczki, w pewnej chwili wkleiło mi się koło a ja łapiąc równowagę trafiam goleniem w pedał.
Na szczęście po 40 minutach las się skończył. Pojawia się droga. I jeszcze zrobiło się jasno i ciepło. Wizja niepoczytalności się oddaliła w siną dal. Trochę górek, trochę różnych rzeczy pod kołami i przed 10 rano byłem z powrotem w domu.

Po rybę

d a n e w y j a z d u 10.45 km 0.00 km teren 00:36 h Pr.śr.:17.42 km/h Pr.max:35.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: 50 m Kalorie: kcal Rower:Accent CX One 2015
Sobota, 19 grudnia 2015 | dodano: 30.12.2015

Wyprawa do sklepu po rybę.

Kategoria all alone

Pod górkę z wiatrem szybciej niż z górki pod wiatr.

d a n e w y j a z d u 20.60 km 0.00 km teren 01:02 h Pr.śr.:19.94 km/h Pr.max:40.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:100 m Kalorie: 700 kcal Rower:Accent CX One 2015
Niedziela, 6 grudnia 2015 | dodano: 30.12.2015

Dalej po twardym ale kilka minut dłużej.