drucik prowadzi tutaj blog rowerowy

drucik

Kartuzy - zielony rowerowy

d a n e w y j a z d u 35.87 km 20.00 km teren 02:44 h Pr.śr.:13.12 km/h Pr.max:50.80 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:160 m Kalorie: kcal Rower:Salamander
Sobota, 11 lipca 2009 | dodano: 11.07.2009

Druga porannosobotnia wycieczka.
Cel określony dokładnie: do Kartuz samochodem, tam zielony rowery do kapieliska.
Pobudka o 4.30 wywołania przez najmłodszego członka rodziny (usłyszała jak mama mówi, że jak wstanie rano to tata ją zabierze ;)).
Rower do samochodu, samochodem po drugiego rowerzystę i do Kartuz.
W Kartuzach bez większych problemów znajdujemy początek szlaku.
Szlak na początku oznakowany perfekcyjnie.
Pierwszy postój

Panorama spod zamku (w budowie ;)) w Łapalicach

Nie może też zabraknąć motywu kolejowego (przejazd w Łapalicach na nieczynnej lini kolejowej Lębork-Kartuzy)

Potem dalej szlakiem. Niestety za drogą Prokowo – Pomieczyńska Huta szlak zanikł i nie jezioro nie zostało odnalezione :/ (czyli jak zwykle się zgubiłem, update: znalazłem na mapie, niecałe 500 metrów było od nas to jezioro :().
Pokręciliśmy się po okolicy i wróciliśmy do Kartuz.