drucik prowadzi tutaj blog rowerowy

drucik

Do Orłowa

d a n e w y j a z d u 52.43 km 5.00 km teren 03:29 h Pr.śr.:15.05 km/h Pr.max:30.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:147 m Kalorie: 1263 kcal Rower:Salamander
Poniedziałek, 11 lipca 2011 | dodano: 12.07.2011

Korzystając z tego, że reszta rodziny odpoczywa poza domem wybrałem się na przejażdżkę do Sopotu. Po dojechaniu do Sopotu stwierdziłem, że mam jeszcze czas i ruszyłem w stronę Orłowa. W Orłowie wdrapałem się na klif. Po zjechaniu z klifu wybrałem się na orłowskie molo. Potem do głównej drogi i powrót nad morze w Sopocie.
W Sopocie miałem ideę, że kupię sobie gorącą czekoladę, niestety zapomniałem, że jest środek sezonu (a urlopowicz płaci każdą cenę ;)) i środki pieniężne okazały się niewystarczające :/ Zadowoliłem się lodzikiem i popedałowałem do domu.

Końcówka drogi była dość ciężka, jeżdżę mało i mięśnie ud głośno i wyraźnie dawały do zrozumienia, że to jakieś przegięcie i nie życzą sobie dalszej pracy ;)