drucik prowadzi tutaj blog rowerowy

drucik

Wycieczka z GERem - Jar Raduni

d a n e w y j a z d u 90.00 km 10.00 km teren 09:00 h Pr.śr.:10.00 km/h Pr.max:40.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 2167 kcal Rower:Salamander
Niedziela, 31 lipca 2011 | dodano: 31.07.2011

Zachęcony "lajtowością" propozycji (18km/h po asfalcie) zdecydowałem się dołączyć do wycieczki GERu.

Zbiórka pod dworcem we Wrzeszczu, jest nas 12 osób.
Kierunek Otomin przez Partyzantów, Potokową i dalej lasem do węzła Karczemki.
Otomińska doprowadza na nad jezioro w Otominie, stamtąd wspinamy się w kierunku Sulmina.

W Niestępowie spotykamy inny pojazd poruszany siła ludzkich mięśni:

Korzystając z przerwy niektórzy planują co będzie dalej ("taaaaki kawał przejadę" ;)

Ja w przerwie szukam kwiatków:

Po chwili ruszamy dalej:

Przez Przyjaźń i Glincz docieramy do pierwszego z zalożonych celów:

Przez most w Rutkach niestety pociąg nie pojedzie:

Focimy most ze wszystkich stron:

A rowery odpoczywają:

Ruszamy dalej i docieramy do głównego celu czyli Jaru Raduni:

Tu znowu focimy wszystko na około:

Potem robimy przerwę obiadową i wracamy do Gdańska.
Rozstajemy się przy Grunwaldzkiej i każdy jedzie w swoją stronę.

Wycieczka z GERem to 65km + 25km dojazdów, w sumie jest 90km :)

Errata: Byłem przekonany przed wyprawą, że most w Rutkach jest na nieczynnej linii i zdziwiło mnie, że torowisko było kompletne i bez ubytków.
Okazuje się, że linia jest czynna. Dziękuję "Anonimowemu" Markowi za korektę ;)