drucik prowadzi tutaj blog rowerowy

drucik

Do Żukowa + pętla Notmana

d a n e w y j a z d u 46.88 km 3.00 km teren 03:00 h Pr.śr.:15.63 km/h Pr.max:42.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:340 m Kalorie: 1205 kcal Rower:Salamander
Sobota, 12 maja 2012 | dodano: 12.05.2012

Dzisiejsza motywem przewodnim trasy był "wiatr we włosach".
Dokładniej to ten wiatr był wszędzie, we włosach, gwizdał w kasku,
usiłował oderwać głowę od korpusu jak też wywrócić mnie razem z rowerem.
Trasa "tam" była prawie cały czas pod wiatr, powrót miał być tą samą trasą zatem cieszyła mnie perspektywa wiatru w plecy.
Trasa przez Otomin, Niestępowo, Starą Piłę i Otomino do Żukowa. W drodze powrotnej zdecydowałem się w Niestępowie skręcić na trasę która jeździ znajomy (Notman właśnie). To nie był najszczęśliwszy pomysł bo kawałkami znowu mnie męczył wmordęwind :/ Droga wiodła przez Łapino Dolne, Kolbudy, Lublewo, Bąkowo i Jankowo.
Jak widać wycieczka trwa równo 3 godziny i moje uda boleśnie dały pod koniec znać że to trochę za dużo. Ale ja się im nie dam i zafunduję im w najbliższym czasie jeszcze dłuższą trasę ;)