drucik prowadzi tutaj blog rowerowy

drucik

Przejechać nowy wiadukt nad obwodnicą

d a n e w y j a z d u 30.00 km 10.00 km teren 01:42 h Pr.śr.:17.65 km/h Pr.max:40.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:200 m Kalorie: 1245 kcal Rower:Salamander
Niedziela, 24 czerwca 2012 | dodano: 24.06.2012

Musiałem pojechać po czyste płyty DVD, wymyśliłem, że przy tej okazji przejadę trasę którą biegałem wczoraj i jeszcze wypróbuję nowy wiadukt przy węźle Karczemki.
Pogoda w sam raz, słońce się trochę chowało, trochę wiatru.
Odczuwałem niestety trochę wczorajszą wycieczkę biegową (17km) i brakowało pary czasami. Dotarłem w sumie w całkiem niezłym czasie do sklepu, zakupy i powrót.
Wiadukt bardzo fajny (rowerowo-pieszy, żadnych blach) ale podjazd od jednej strony skopany. Wystaje jakiś krawężnik (nie wysoko ale zawsze) w dodatku wjazd jest pod kątem 90%. Po drugiej stronie jest ok, droga rowerowa poprowadzona elegancko dalej. Jest jeszcze jeden zonk, przy dojeździe od strony Żukowa DDR przecina 3 jezdnie (2 x prosto + skręt), przycisk do zielonego światła działa na każdą jezdnię osobno :/ Ciekawe czy ktoś jadąc rowerem pojedzie przepisowo klikając przycisk po przycisku >:>