drucik prowadzi tutaj blog rowerowy

drucik

Kolejna wycieczka na plażę

d a n e w y j a z d u 30.49 km 0.00 km teren 02:46 h Pr.śr.:11.02 km/h Pr.max:30.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:200 m Kalorie: 1200 kcal Rower:Salamander
Niedziela, 5 sierpnia 2012 | dodano: 05.08.2012

Przetarty wczoraj szlak wykorzystaliśmy do wycieczki w większej gromadzie.
Od rana świeciło słońce, mieliśmy o 14 ruszyć w kierunku plaży. Za 5 druga zaczęło padać, miny nam mocno zrzedły. Popadało mocniej przez chwilę, potem tylko mżyło.
Zdecydowaliśmy spróbować jednak pojechać na plażę. Po drodze mżawka sobie odpuściła i słonko znowu zaczęło przebijać zza chmur. Na plaży całkiem sympatycznie, woda dla odmiany cieplejsza od powietrza. Z ciekawostek po drodze: minęliśmy megakorek ze Stogów do skrzyżowania z trasą Sucharskiego. Na plaży trochę pomoczyliśmy się morzem, trochę deszczem. Potem lody i powrót. Marcie po kilku kilometrach zaczęło brakować sił. Pod Kartuską pchałem ją do góry, Łostowicką już podchodziliśmy. Tak btw to niezły trening pchanie 50kg z przodu pod górkę. Powinienem dodać jeszcze linkę z tyłu dla Beaty i byłoby towarowo :) Albo dwie linki (zamiast pchania) i spróbować podjechać Łostowicką :D Pół godziny po tym jak dotarliśmy do domu zaczęło mocno padać, błyskać i grzmieć. To znaczy, że wykorzystaliśmy dobrze dzisiaj cały dostępny czas :D