drucik prowadzi tutaj blog rowerowy

drucik

Pakiet startowy Gdańsk Biega 2012

d a n e w y j a z d u 20.60 km 0.00 km teren 01:14 h Pr.śr.:16.70 km/h Pr.max:33.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:150 m Kalorie: 800 kcal Rower:Salamander
Niedziela, 28 października 2012 | dodano: 28.10.2012

Październik zrobił się już bardziej zimowy niż jesienny. Słoneczko na szczęście dzisiaj dopisało. Pojechałem na Traugutta odebrać pakiet startowy na "Gdańsk Biega". Oprócz hologramu dostałem koszulkę, o dziwo nie bawełnianą:

Bieg odbywa się 4 listopada i składa się z jednego albo dwóch luźnych kółek o oficjalnym dystansie 3 albo 6 km. Jak biegłem dwa lata temu to te "6km" było jakoś poniżej 5 :) Ale w tym przypadku to żaden problem, formuła biegu to "run for fun" czyli kupą mości panowe (i panie oczywiście też).

Oprócz tego biegu w tym roku jeszcze pobiegnę w Biegu Niepodległości w Gdyni.
Jest plan złamać 50 minut. Brat wkręcony do biegania będzie zdaje się łamał 45minut. Jak wyjdzie to jeszcze zobaczymy.